Gå til innhold

Finnes det en side for oss som prøver på nytt???Januarbarn ønsker å samtale med modne damer som prøver etter S.abort:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei dere som er modne ca over 30 år, samt har mistet og prøver på nytt!

Jeg lurer på om det finnes en side for oss her inne?

 

Jeg har nåpnet postkassa mi og ønsker kontakt for å utveksle tanker om det å miste og den positive veien for å forsøke på nytt.

Håper det er noen som ha interesse av å følge hverandre videre:-)

Jeg har litt behov for å ha noen å snakke med som har opplevd dette og ikke låser følelser og tanker.

 

Det hjelper å være positiv men ikke bare, kanskje vi kan hjelpe hverandre.

 

Jeg er snart 44 år, utadvent, sosial, liker de gode samtalene, gi og få. Har tre barn, to bonus barn og ønsker oss et lite lykkebarn:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Januarbarn. På "Mistet - gravid på ny" er det noen som prøver på nytt, så du kan se om det er noen der du kan få støtte av. Jeg er selv gravid på nytt etter en MA i fjor. Jeg er da ikke en moden kvinne, "bare" 32 år. Jeg anbefaler at du ikke gir opp. Selv om det er tøft og du ikke har tiden med deg, hvis du prøver på nytt får du kanskje resultat, hvis du gir opp får du aldri vite om det kanskje kunne gå. Ønsker deg lykke til og håper du finner litt støtte av andre i samme situasjon som deg. Jeg vet hvor tøft det er å miste, det er ufattelig urettferdig. Jeg har klart å bli gravid på nytt, selv om det føltes helt håpløst mens jeg prøvde etter min MA. Trodde det aldri skulle gå. Men, her er jeg gravid igjen. Tør ikke håpe for mye, det blir en veldig stressende tid, selv om man blir gravid på nytt, men man håper jo på det beste. Lykke lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...