Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Visst det kommer ut ei jente her skal hun etter planen hete Leanna Ovidi? Ovidia er mellomnavnet til farmoren til sambo som han sto veldig nær.. blir det da dummt å heller da Ovidie.. syns kanskje det blir bedre "flyt" med Leanna Ovidie enn med Leanna Ovidia.. så bare for morro..hva syns du?
Snuttemor Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Enig med deg....Leanna Ovidie flyter lettere siden første navnet slutter på bokstaven a. Synes ikke det blir dumt med en slik variasjon av Ovidia selv om dere har en farmor som heter det. Bedre at det klinger bra enn at man absolutt må oppkalle ordrett navnet etter noen synes nå jeg da....
erteposen + 4 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Jeg synes ofte det er rart med a a endinger, men er det oppkalling hadde jeg brukt det ekte navnet. Ovidia er jo et navn som ikke er helt uvanlig nå, og jeg kjenner til to babyer som har navnet. De to andre høres litt uferdig ut. Hva med Ovidia Leann osv.- der en manipulerer andre navnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå