LillyLilly Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Føler det er helt normalt å bli stolt over at arvingen plutselig kan krype og reiser seg, sier sitt første ord, slutter med bleie og går på do selv og sånne store ting, det hadde jeg sett for meg når jeg gikk gravid. Men at jeg nå som mor til en liten gutt på snart ett år som kan åpne skap dører (noe som er ytterst irriterende egentlig) eller som i dag da han plukket ut en rosin fra boksen og puttet den i munnen og tygde fornøyd på den omtrent sprekker av stolthet fordi han vokser og blir større hadde jeg ikke sett for meg! Hvilke ting har dere blitt stolt over som en ikke ser på som en stor bragd her i livet egentlig?
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg ble skikkelig stolt av gutten min flere ganger i går. Første gangen var da han så ambulansen og utbrøt "Sytebil!" og andre var da vi var til kontroll på sykehuset og han oppførte seg sååå bra! :-D Sist vi skulle ta den samme kontrollen, så pælmet han alle lekene på legen mens han hylskrek. I går, så satt han fint i ro og gjorde som han skulle. Ingen lekekasting. Hehe, stor forbedring!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Hehe så moro da, skjønner godt at du blir stolt. Det er jo et trinn i utviklingen, og det at den lille "babyen" plutselig blir stor er jo så moro :-) Mitt stolteste øyeblikk var faktisk da jenta vår på da 22 mnd fikk være med på Luciatoget på jobben. Vi har bedrifts-bhg, og jeg hadde kjøpt Luciakjole, lys og hele pakka (vel vitende om at hun var for liten til å være med i selve toget på jobben, men jeg syntes hun var så søt uansett). Så kom toget, og jeg sto klar med videokamerat og smilte pent til hennes små venner som jeg tenkte å filme. Plutselig så jeg henne også, stavret seg avgårde og så helt forvirra ut med glitter på halv tolv. Det viste seg at noen av de eldre ikke ville bli med, så da tok de med henne siden hun var i godt humør og pynta klar. Jeg filma i vei og på viedeoen hører man små snufs og "nei guri malla, se på deg så flink, lille jenta mi" etc ;-) Hun var så flink, smilte da hun så meg og fortsatte i toget med de andre. Jeg var SÅ stolt :-) (og får fortsatt tårer i øynene av å tenke på det, men jeg har bolle i ovnen og er nok litt hormonell ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Vaskelig å se for seg at noen kan være stolt over at barnet klarer noe som ikke er lov, er ikke sann her hvertfall. "Å, så flink du er å åpne kjøleskapet!!!" Selv om de ikke får lov... Men blir stolt av det meste annet han kan, 16 måneder. Eller alt i alt stolt av 2 søte små unger vi har, en og 16 måneder gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå