Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Ble overrasket over hvor flink hun var, hun kunne se at jeg hadde barn fra før og veldig mye stemte inn, så sa hun at jeg kom til å bli gift snart og hun så et barn til.. Veldig spent her nå, har akkurat fått meg en fantastisk kjæreste og nå skal jeg bare glede meg over hvor bra jeg har det:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Var det elisabeth?? Hun er i så fall veldig flink. Jeg har ringt avog til når ting har vært vanskelig, og fått gode svar som har stemt med det som kom. OG- det mest utrolige var hun som så hvor forlovelsesringen min lå! Jeg hadde lett ute og inne og overalt i leiligheten, da hun kunne si meg at datteren min hadde puttet den ned mellom putene i sprekken i sofaen! Der lå den! Ganske weird
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Hva er prisen på å ringe en klarsynt? har litt lyst til å ringe selv.. men er litt usikker.. enn hvis jeg bare får dårlige nyheter? kan man spørre om hva man vil?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 De har ikke "lov " å gi deg dårlige nyheter, som alvorlig sykdom, død oasv. Men de kan advare deg om de ser at noe kan true el.l. Man kan spørre om hva man vil ja, de er glade for konkrete spørsmål. Når man vet tema er det lettere å tolke det som kommer. På teletorg koster det ca 25 kr minuttet, men de jeg har pratet med har vært raske. Brukt kanskje 5 min- man får sagt mye på den tiden! Jeg kan anbefale deg eliasbeth eller noen andre hos team eth (www.teameth.no) Hun fprutså leiligheten vår og jobben min med veldig god beskrivelse rett før begge dukket opp:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 er det lurt av meg og spørre om helsen til min ufødte baby? og om forholdet med min samboer? eller kanskje jeg bare skal la det være og ta det som det kommer? liker og være forberedt hvis noe skulle skje, men vil ikke ha dårlige nyheter da. hehe... nå er jeg venskelig ja
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Hva sier man når man ringer ?Hei ,kan du spå meg ,eller hei jeg heter "kari olsen " ?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 De sier hallo, og du sier hei, dette er "tone", eller hva du nå heter. Da spør de "ja, hva lurte du på, Tone?". Og du sier f.eks- lurte litt på om du kan se hvordan det vil gå med kjærlighetslivet mitt fremover/jobbintervjuet jeg skal på / når jeg blir gravid igjen el.l. Og da spør de gjerne om fødselsdatoen din, og mange av dem legger kort. Og så spår de kortene da, og ballen er i gang:) Veldig spennende, husker jeg var litt nervøs
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 det er ganske dyrt da.. kan man avtale et tidspunkt for å avslutte, som 5 eller 10 min.?. hva hvis de stadig drar ut samtalen? synes ikke jeg kan ta meg råd til å gjøre det som en vane, men en sjelden gang i blant hvis det går bra
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Får ikke opp noe på den nettsiden, skulle gjerne ringt noen, for jeg holder på å blir sprø av ting og tang om dagen..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #10 Skrevet 23. juni 2009 Sorry, skrev feil- nettsiden heter www.eth.no. De drar ikke ut samtalen, min erfaring er at de er kjappe og ikke prøver på å vinne tid. Prøv da vel. Ja, du kan selvsagt si at du ikke har råd til å snakke emr enn 5 min el.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå