Gå til innhold

Stakkars mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid. Full av hormoner, det er skikkelig tungt, har mye vonde kynnere og det er varmt.

I tillegg har vi akkurat tapt budrunden på drømmehuset i tillegg til et par småting som stresser meg litt. skulle gjerne hatt alt i orden før fødsel, men det er egentlig ikke krise.

Men alt dette gjør meg til et monster. Jeg er generelt sur, tenker mye på disse tingene og svarer kort når noen spør meg om noe. I går hadde jeg en skikkelig utblåsning, kjefta opp både samboer og mamma og tårene spratt i alle retninger. Etterpå følte jeg meg faktisk mye bedre, og har sovet ganske godt i natt. Fikk vel litt spenning ut av kroppen.

Men stakkars mannen min har ikke lukket et øye. Han som er såå flink til å ta vare på meg og gjør alt han kan for at jeg og baby skal ha det bra. Og nå tro han at jeg ikke er lykkelig. Jeg er jo det!!!!! Verdens heldigste, elsker han over alt på jord og har alt jeg trenger og litt til.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å vise han det? Har prøvd å forklare om hormoner som tuller med hodet mitt, men han tror jeg bare sier det så han skal bli glad igjen. Nå har jeg lyst til å gjøre noe fint for han i kveld når han kommer hjem fra jobb.. Forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi :) da er det to stakkars menn.. min kan få så filla fyker innimellom. Håper hormonene roer seg etter fødselen ;)

Lag en romantisk picknik. Det gjør jeg i dag. Er jo st.hansaften og alt. Lag noe godt og gå ut i naturen og spis og kos dere sammen. Finn et fredelig sted for dere.

Fortell han hva du føler og hvorfor du reagerer som du gjør. At det ikke er hans skyld, men at du ikke helt kan styre måten du reagerer på akkurat nå..

Ønsker dere en fin kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...