Gå til innhold

Noe helt annet en barn hehe ang voksing av ben til sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som gjør det? og hva koster det? hvilke type behandling lønner seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det koster lenger, gjorde det før hver sjette veke men har siste åra gått over til epilering. Fantastisk maskin som jeg anbefaler men fryktelig ondt første gangene.

Skrevet

auau hehe

Skrevet

å epilering. kvakoster sånn maskin? held det seg lenger borte då håret? er det sånn at det drar ut fra roten liksom? i tilfelle høres det forf. vondt ut..

Skrevet

Jeg har betalt 250 kroner tidligere. Varierer vel litt fra sted til sted, men mellom 200 og 300 tror jeg er vanlig.

Har også brukt epilator tidligere, og fysjameg hvor vondt det er! Ikke syntes jeg bena ble glatte heller.... og det holdt hvertfall ikke to uker som reklamen lover! Måtte jo bruke den ukentlig. Så nå bruker jeg heller høvelen et par ganger i uka, da blir de hvertfall glatte! Vokset før bryllupet ifjor, og det holdt jo en stund, så kanskje jeg skal gjøre det nå når hårene har vokst litt ut igjen - er bare det å finne tid til det, og ikke minst pengene....

Skrevet

Koster ca 500-700 kr for en slik maskin og holder i seks uker. I begynnelsen holder det ikke så lenge. Blir tynnere hår som kommer ut men må være flink og ta scrub for å ikke få inngrodde hår men det må man jo etter voksing også. Huden blir herdet etter et par ganger slik det blir mindre ondt.

Ja det er slik maskin som drar ut hårene med roten.

Tror grunnen til det ikke holder mange uker i begynnelsen, er at de hårene man har fjernet før med høvel eller krem ikke er vokst ut like fort, slik at man ikke får fjernet alt først gang.

Jeg er iallefall kjempefornøyd og har som sagt gjort det en del år og får et langvarig mykt resultat.

Skrevet

Slår er slag for epilering igjen. Maskin fås på elkjøp og lignende butikker til rundt 500 +- alt etter merke og kvalitet. Gjør det ofte nok i starten, så er det ikke vondt lenger...

Skrevet

Hm, har kanskje kommet noen som funker bedre enn den fra braun jeg kjøpte i 96... jeg holdt på med den i ett år, syntes aldri det ble bedre faktisk... men til 500 kroner kan man jo kanskje gjøre et nytt forsøk. :) På leggene vel og merke, IKKE bikinilinjen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...