Gå til innhold

Magen kommer og magen går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dager har jeg mage så det ser ut som om jeg er høygravid, så går det en dag eller to så er magen nesten flat igjen... Er jo litt treg i magen for tiden, så det er nok derfor, men ante ikke at det skulle være så stor forskjell! Symptomer har jeg heller ikke. Bare litt svimmel om jeg reiser meg for fort etter å ha sittet en stund. (Er 11+6 i dag.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordøyelsen men også hormonene som forbereder mage og bryster på vekst. ;)

Skrevet

Var dette jeg regnet med. Men blir overrasket over at det blir sååååå store forskjeller! Hehehe..

Men takker og bukker for svar!

Skrevet

Min også...spesielt stor og utflytende mot ettermiddag og kveld hos meg.

Jeg sliter skikkelig med å holde den skjult,vet ikke om jeg lykkes spesielt godt heller..

Tror de på jobben undrer seg litt,men liksom ikke får seg til å spørre.Jeg har uansett ikke tenkt å bekrefte noe før jeg er ca 15-16u da svarene på fostervannsprøve foreligger (gammel,jeg vettu!).

Svimmel er jeg og,og trøtt.Ellers i bra form!!

Så,du er nok ikke alene om å se høygravid ut!!!!

ha-ha,jeg må le også..,vi skal bli mammaer og henger oss opp i sånne greier som oppblåsthet,holde det skjult,osv...

Fortsatt riktig GOD SOMMER!!!!

Skrevet

Hehehe... Ja, det er om å gjøre å skjule det så godt man kan, helt til man kan fortelle det, og da går man og viser magen fram til alle og en hver! Tullete!

Var på båttur med pappa'n min i går, og han så det med en gang. Nyttet ikke å skjule noe der! Men er nå i uke 11 nå, så kanskje det er greit, likevell.....

God sommer til deg også, og lykke til med fostervannsprøver!

Skrevet

Takk og lov for at det ikke bare er meg! Jeg leser at sånn i uke 14 kanskje det begynner å synes bittelittegranne for oss 1. gangs....Lurte på om det er noe galt med meg snart - i uke 11 og det synes sååååå godt. Helt sjansjeløst å skjule, og jeg vil ikke si noe før etter sommeren til jobben og før uke 12 til andre. Men folk spør rett ut. Hva sier en da? Jeg ble skikkelig deppa igår; var invitert på båttur og lurte på om jeg skulle si nei fordi jeg ikke vil avsløre noe (og det synes alt for godt). Men jeg tok mot og tenkte at jeg kan ikke mure meg inne heller, selv om jeg unngår å se folk for tiden (er slank asså - men skikkelig mage nå!). Så jeg drar - og så hører jeg at alle som har vært med har gått og snakket om at jeg MÅ være gravid, for det ser sånn ut. En liten tyster i gruppa da. Jeg ble rett og slett lei meg og synes det er så kjiipt at alle ser det så tidlig. Det kan jo gå galt, og det skal jo ikke syens nå. Så da føler jeg meg bare tjukk. Langt innlegg dette her - men jeg er så deppa over det som skulle være stas og gleder meg bare til det har gått en måned til sånn at jeg liksom har lov til å ha denne magen. Da var det skikkelig god trøst nå å lese at det er mange av dere. Hurra - det er ikke bare jeg som er helt på bærtur. Skjønner jo at det ikker er noen baby som tar masse plass, da - og da er det mye vanskeligere å akseptere at det synes så godt. Dette skal jo være superstas!!!! lykke lykke til alle sammen med "mage alt for tidlig" :-)

Skrevet

Jeg opplever det samme. Jeg er 11+2.

Synes det er pyton når magen forsvinner.

Noen dager strammer buksa, andre dager ikke.

Gleder meg til å få mage, slik at jeg ser gravid ut og ikke bare feit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...