skorpionfruen Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hvordan ble det til slutt? Har en av dere gitt etter, eller har dere lett helt til dere har funnet et navn dere begge kan/ kunne godta? Vi har ikke funnet et eneste navn vi begge liker så jeg er spent på om vi noen gang kommer til enighet
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg er sjefen i huset.... Så det ble mine navn.. Neida Måtte fire litt på ene navnet og bytte det ut
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 det lurer jeg også på.. vi slit om å bli enige om guttenavn.. je har en liste med navn jeg liker, og sambo liker ingen av dem.. trur vi har brukt opp alle de fine guttenavnene..
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Med nr 2: Han fikk begge sitt favoritt navn, altså 2 navn Med nr 3: Hadde ikke engang alternativer klar som begge kunne godta da han ble født. 1 døgn gammel fikk han navn, det bare kom til oss og vi var helt enig om at det kunne ikke bli noe annet. Har hørt om slikt før, men aldri trodd helt på slike historier om navn som bare popper opp, men har svelget og fortært den kamlen også nå, det går faktisk an at det skjer, hehe...
snuffe Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Vi har funnet et kompromiss, som begge liker men som ikke er blant de absolutte favorittene til noen av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå