sissy82 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 hjertelyd på 150 hos jordmoren idag :-)har sån baby hjertelyd hjemme der viser den 150-160 de to andre jeg gikk gravid med lå på 130/140 dette var gutter begge to.... Vet ikke kjønnet nå ..kan man se ut ifra hjertelyden hvilke kjønn??
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Nei, det er bare en myte. Mitt barn ligger mellom 140-145, er jente. Har hørt om de som har hatt hjertelyd på 130-140 som har fått jente, og de som har hatt hjertelyd på 150-160 og fått gutt.
simla+kalv Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Første gutten min lå på 140, en gang hadde han 145... Andremann hadde 130. Denne gangen lå det på 150, men jordmor sa det kunne være den bare var aktiv under målingen... Så jeg er også spent på om dette med hjertelyd og kjønn stemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå