Gå til innhold

Noen som vet om en selvbruningskrem som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ikke lukter vondt?

Syns det blir så rar en lukt av disse selvbruningskremene jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt Dove sin bodylotion med selvbrunende effekt. Riktignok så blir ikke denne knallbrun med en gang, men jeg smører meg med den noen flere dager etter hverandre og har nå fått en flott farge og det helt uten skjolder. Kremen lukter også godt, ikke sånn typisk "selvbrunerlukt". Synes nemlig det er vanskelig å få vanlig selvbruner jevnt på til tross for peeling i forkant.

Skrevet

Tusen takk for tipset :-)

Da skal jeg jammen teste den...

Skrevet

Jeg bruker bare de bodylotionene med selvbruningseffekt. De rene selvbruningskremene syns jeg også lukter litt stramt, pluss at jeg syns fargen blir gul. Jeg har også brukt Dove sin og Aco som fås på apotek. Jeg får en helt grei brunfarge etter 3-4 dager.

Skrevet

Heia Dove! Den bruker jeg og! Etter 3-4 dager med påsmøring morning er fargen fin!

tips: ta vanlig bodylotion på knærne og på føttene før du smører bena, så slipper du unna mørke brune flekker (det får ihvertfall jeg lett på de områdene)

Skrevet

Så lurt, det har jeg aldri tenk på!!

Er jo lite fint med brune renner rundt omkring :-)

Takk for supert tips :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dove sin, utseendemessig. Men dere mener da ikke seriøst at det lukter lite av den?!

Mannen min klarer nesten ikke sove i samme seng som meg for den lukter så sterkt!

Jeg har enda til gode å finne en selvbruner som lukter godt, og som ikke lukter selvbruner... Og nå har jeg prøvd en del av dem som iflg kassadama "lukter nesten ingenting". Særlig...

Men - skal man bli brun her nord i år så må man visst lukte litt...

Skrevet

Enig med Flippa m Frida... Dove stinker med stor S! *jækk*

Selv bruker jeg L'oreal sin. Den som er gjennomsiktig på tuben.

Pleier å peele meg kjempegodt i dusjen først, og faktisk ha på babyolje rundt anklene og armene. Pluss en god bodylotion når jeg kommer ut av dusjen. Som jeg lar lufttørke litt. Så bruker jeg hansker og påfører på armer og bein og hvor det enn er. Og i GODT LYS. For da ser jeg at det ikke blir noen striper etter kremen som gjøre det skjolletet.

Et annet alternativ er å bruke selvtan-spray. Da unngår man virkelig skjolder hvis man holder den godt på avstand. Bruker Garnier sin. Og den lukter ikke vondt altså. :) Dessuten trekker den så superfort inn i huden, og legger ikke igjen NOEN hinne på huden. Så man kan ta på seg klær med en gang uten å tenke p åat det smitter over eller blir tørket bort.....

Skrevet

Cosmica- Brun uten sol, lukter ingenting. Fås på apoteket!

Skrevet

Synes Garnier sin spray lukter greit, jeg! Er dessuten ganske rimelig:) Har brukt selvbrunings fra Bodyshop før, men den lukter ihvertfall ekkelt!

Skrevet

Jeg synes Nivea sin body lotion med selvbruning er myyyye bedre enn dove sin. den lukter ikke så vondt som dove, den blir litt fortere brun, får en finere brunfarge, ikke så gul som dove og er kjempeenkel å smøre ut.... har brukt begge deler, og nivea sin er mye bedre, bare ikke like godt markedsført og ikke like kjent! fåes kjøt bl.a på cubus, vita ++ men jeg tror ikke de har den i matbutikker....

anbefales§!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...