Gå til innhold

blir gal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! av tegnsetinger her inne.


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor kan folk ikke bare skrive et utropstegn og et spørsmålstegn?det har jo ingen hensikt å fordoble dem,

Blir gal når det i 3 linjer står 50 utrop og 20 pørsmålstegn.

det er jo bare tull.

 

ser det i mailer på jobben til og med, der jeg virkelig forventer at det skal være korrekt bruk.

 

og feil bruk av .............. sendte mail til noen kollegaer (som ikke visste jeg var gravid pga annet arbeidssted) før jeg gikk i permisjon, da svarte de gratulere....... ...

da luerer jeg på om de virkelig mente å gratulere meg eller om de bare var frekke. (hehe)

 

takk for at jeg fikk rast litt fra meg, nå sank pulsen igjen. ;.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det å bruke så mange !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er jo en form for å vise at man føler sterkt for ting vil nå jeg si...

Skrevet

det holder faktisk med et allikavel, man skjønner det da og, står det for mye tegn syns jeg det virker så lite seriøst at jeg dropper å lese innlegga. bare rot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...