Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 hvorfor kan folk ikke bare skrive et utropstegn og et spørsmålstegn?det har jo ingen hensikt å fordoble dem, Blir gal når det i 3 linjer står 50 utrop og 20 pørsmålstegn. det er jo bare tull. ser det i mailer på jobben til og med, der jeg virkelig forventer at det skal være korrekt bruk. og feil bruk av .............. sendte mail til noen kollegaer (som ikke visste jeg var gravid pga annet arbeidssted) før jeg gikk i permisjon, da svarte de gratulere....... ... da luerer jeg på om de virkelig mente å gratulere meg eller om de bare var frekke. (hehe) takk for at jeg fikk rast litt fra meg, nå sank pulsen igjen. ;.)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 det å bruke så mange !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er jo en form for å vise at man føler sterkt for ting vil nå jeg si...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 det holder faktisk med et allikavel, man skjønner det da og, står det for mye tegn syns jeg det virker så lite seriøst at jeg dropper å lese innlegga. bare rot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå