Evab Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Håper noen kan dele sine erfaringer med meg, og kanskje gi meg noen råd. Jeg fødte for 15 måneder siden. Hadde bekkenløsning under svangerskapet, men fikk de største problemene i etterkant. Gikk til fysioterapeut i 6 måneder etter fødselen. Stoppet da jeg begynte å jobbe. Synes formen er bedre, og jeg har så vondt hvis jeg ser bort fra når jeg legger meg. Da har jeg problemer med å finne noen god liggestilling. Føler og har følt den siste tiden at smertene er konsentrert rundt halebeinet. Har tatt røntgen av området (etter ønske fra fysioterapeuten min som synes jeg var ekstremt stiv), og alt så bra ut. Er usikker på om det er fysio eller kiropraktor som best kan hjelpe meg? Får man fri fra jobben for å reise til fysio/ kiropraktor? Takk for svar
Fire småtroll Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ville prøvd naprapat jeg, har kjempegod erfaring med det selv om problematikken var litt anderledes (hos meg klemte bekkenet på isjiasnerven så jeg fikk isjias). Naprapaten både masserer, varmebehandler og knekker opp, så det blir nærmest en mellomting mellom kiropraktor og fysioterapeut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå