Meg og knoll&tott Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Det er sansynligvis det jeg har etter jeg har gått ei uke med prikking i høyre arm og fjeset på høyre side... Må bare vente på time til videre utredning...
Lille Bell Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Har vært så spent på åssen det gikk med deg. Regner med dem har tatt CT av deg nå når det er snakk om betennelse i hodet. Håper du får rask time til videre utredning og hjelp til å bli god som ny : )
Meg og knoll&tott Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 Takk takk. Har vert på MR. CT skulle de ta hvis de hant noe exakt å lete etter, så skal vel gjøre det på nevrologen... Og så har jeg tatt no sjukt med blodprøver:s Håper jeg får time kjapt kjapt kjapt... Er så lei av sjukdom... Har gått med vond rygg i over ett år. En kronisk betennelse. Ja, sånn er det vel å ikke være noe sjuk før man nermer seg 30...
Lille Bell Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Godt å høre dem tok MR av deg og du har fått grundig utredelse med mange blodprøver og henvisning til nevrolog. Skal krysse fingrene for at du får hurtig time. Ja- det er noe dritt å være mye syk, jeg selv ble veldig syk når jeg var 32 år og vet veldig godt åssen det er når kroppen ikke vil være med på det man har lyst til.
Koseklompen Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Uff..det er ikke noe særlig.. Håper du blir fort bra igjen. Er ikke noe særlig å være syk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå