Gå til innhold

Brudekjole på finn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du kjøpt deg brudekjole på eks finn.no?

Er jo såå mange fine jo, og til så mye billigere penge enn å kjøpe ny i butikken! ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min på finn. Fikk den tilsendt pr postoppkrav. Siden hun bodde så langt unna, fikk jeg jo ikke prøvd den først, så måtte sy den litt inn. Men er storfornøyd med kjolevalget :)

Skrevet

ja, det ville jeg.. og når tiden er inne så skal man ikke se bort fra at jeg kommer til å tråle over kjolene.. og så sparer man mange 1000 lapper....

Skrevet

godt å se at d er flere enn meg som ¨tenker økonomisk og kanskje en tanke miljøvennlig! Jeg syntes d er dyrt å bruke gjerne 15 000,- på kjole (minst) for å bruke den en gang, selv om d er bryllup! ..!! gleder meg til jeg ¨får sjans å kjøpe! mangler bare ringen hehe

Skrevet

Jeg har en vakker kjole til salgs. fra 2008. Str 36-38 (?) Snøring i ryggen..Enkel, men likevel vakker. Farge Ivory. Har også vakre sko i str 37, litt brede, for bedre behag i samme farge. Underskjørt er med i prisen.

For mer info send postmeld:)

Skrevet

Jeg har også en til salgs:) størrelse 38-42.

Hvit med broderier og perler på, korsett i livet.

Passer til deg hvis du er 175cm eller lavere (med høye sko til, 6 cm hæl på sko.)

Bare til å sende en pm hvis det skulle være av interesse. Bor forresten i bergen.

Skrevet

Jeg skal bestille min på Jkdress.com der får du de flotteste kjoler for en 1000 lapp :))) og de blir sydd på mål !

Skrevet

Jeg kjøpte også kjolen min på finn. Betalte 3500 for den inkludert underskjørt. Dette var under halvparten av det den kostet som ny. Og den så helt ny ut og var selvfølgelig nydelig :)

Skrevet

oj, mange fine på den jkdress.com siden gitt! tror aldri jeg hadde klart å bestemme meg jeg gitt, nesten bra jeg ikke er fridd til ... enda! ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...