metaMORfose Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg skal ha en mor og sønn-dag i byen med arveprinsen! )) Vi skal handle sommerting (lurer egentlig hva som ligger i det...hehehehe) og spise lunsj og kose oss. Mannen min skal kose seg med jentene og gjøre siste handlingen av mat og kjøpe gass til grillen. Tror farmor skulle komme en tur og passe jentene mens han handlet. Hun syntes veldig synd på ham som skulle gjøre "alt" det alene...... hehe.. Hun er søt altså, elsker henne dypt og hengivent, men hun stakkarsliggjør den sønnen innimellom enda så kapabel han er ))) Men det er jo hyggelig for oss alle at hun kommer!
Lille & Bittelille Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Hihi... Ha en herlig St.Hans du også! ...som jeg oppdaget var i dag pga innlegget ditt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå