Gå til innhold

Hva legger dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på grillen i kveld?

Her blir det ørret, sommerkoteletter, kyllingfilet og hjemmelagede burgere. Og grillskiver. I år dropper vi pølsene. Jeg er såååååå lei pølser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting gitt....Mannen skal ut og det fieres ikke st.hans her , ungene har vel aldri hoert om det en gang :(

Men hadde vi vaert hjemme saa hadde det blitt poelser, grillet laks i folie med gr.saker og evt grillspyd med biff,paprika og loek. God salat og baguette med olivenolje og balsamicoeddik.

Skrevet

Sommerkoteletter til oss voksne og pølser til barna regner jeg med, muligens hamburgere. Ja, å så sånne kyllingbiter i "bøtte" kjøpt på rema. Og marsmallows til dessert ; )

Skrevet

Bør vell snart bestemme oss, men har ikke gjort det enda.. Akkurat ferdig på jobben. Så da får vi se hva det blir til om litt - finner vell på noe når jeg kikker inne på butikken..

Skrevet

Vi lager ett lite bål på siden av det store, og der griller vi pølser. Så det blir liksom ikke noe annet å spise en pølser på en St.Hans aften her. Men er deilig da, er ute ett stykke fra hus og heim og bare er ute hele kvelden. Og har masse annet godt (og usundt) som metter i kurven:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...