La Perla Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg skal ha noen venninner på besøk, men vi hadde egentlig ikke tenkt å grille. Skal lage kyllinglår i stekeovn, så hvis det blir fint nok vær og varmt kan vi jo sikkert grille kyllingene i stedet.
mamman til to gutter Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Vi griller 2-3ganger i uka når det er fint vær vi, så regner med vi skal grille i dag også:-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Vi pleier alltid å være på vannet i båten vår på St.Hans, men iår er mannen på noe fotballskole opplegg med sin sønn fra før...........men det passer greit for mannen til min beste venninne er på kurs så da tar vi med oss hele ungeflokken på stranda rett ved der vi bor for å grille og brenne bål!!! Så deilig vær da så det blir bra!!
Babyønske �� Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Det sikkert grilling, sånn av prinsipp. Men som vanlig er det surt og kaldt vær(nordvestlandet) så vi må nok spise inne. Eller vi får ta igjen feiringa en dag seinere for da er det meldt finere og varmere vær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå