3-prinser Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Noen andre som opplever at det første poden gjør hver morgen er å skrike eller rettere sagt HYLE? Åååååå, vil så gjerne våkne til lyden av en blid og fornøyd liten gutt, som bare venter på at mamma eller pappa kommer og tar han opp. Men nei da.......her er det fullt leven fra første sekund. Ikke akkurat noen oppløftende og fin start på dagen. Merker på han at han ikke er fullt uthvilt når han våkner, han er fortsatt trøtt, men klarer ikke å sovne igjen. Noen som har gode råd?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 hm.. nei har ikke noen råd, men min eldste er sånn, han er 2 år nå, og griner fortsatt når han våkner. ikke alltid, men ofte. men jeg tror han er uthvilt, han sover 12 timer på natta. lillebror våkner med et smil, pludrer og koser seg.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Niks. Noen er bare b-mennesker fra naturens side tror jeg. Sitat toåringen min når jeg spør om han ikke synes det er på tide å stå opp kl 9 om morgenen: "Nei, nei!!! Natta! " også dukker hele gutten under dyna og blir der ... Jeg gruer meg litt til jeg må tilbake til jobb og slepe ham av gårde til barnehage igjen tidlig om morgenen, selv om det er et stykke fram i tid :-/
mamman til to gutter Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Sånn var det her også. Nå er han snart 2år og av og til våkner jeg av hyling, andre ganger av at han ligger og skravler, så det går seg til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå