Tiddelidu Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Sønnen min har hatt vannkopper siden fredag og har fremdeles blemmer. Er det veldig dumt å ta en rask butikktur? Er noe småttri vi trenger, og mannen min jobber til sene kvelden
MintCondition Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ja, det er veldig dumt. Så lenge vannkoppene smitter skal man holde seg hjemme!
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Når det er vannkopper ville jeg droppet butikken.
lucky_mom Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg synes ikke at man skal utsette andre for smitte. Er det ikke noen andre som kan handle litt for deg..? God bedring til sønnen din :-)
Tiddelidu Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2009 Ja, det er nok best å holde seg hjemme. Får få svigermor til å handle litt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå