Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Tok en test i går - den viste negativt - men da jeg sjekket noen timer senere var den positiv... Det står jo at man skal se bort fra det som vises etter 10 minutter, men lurer VELDIG her nå. Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ta en ny test! Du kan ikke være sikker på den testen. Du blir ikke "mer" gravid dersom noen her inne sier at de tror det. Dessuten om du er gravid, har du gooood tid til å finne ut det!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Kn hende det er pga. at det er så tidlig at du såvidt har begynt å produsere hcg, ta en ny.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Ta en ny du. Min erfaring tilsier likevel at dette betyr graviditet. Har tatt en del tester opp igjennom årene, og alle har blitt, og forblitt, blendahvite når jeg ikke har vært gravid. De to gangene det har kommet opp en ekstra strek etter tiden var gått ut, har jeg vært gravid :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå