Gå til innhold

Dette med UL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at når man er feilt, så blir det ikke noe bra?!

Fikk hvertfall beskjed om det når jeg var på UL sist, og det var hos han der ekle fra sykehuset på tv3. Thomas!!!!

Han sa bare at du er litt tykk, så vi kan ikke se så godt...

Hilsen ei som gruer seg til neste UL som er om ikke så lenge........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det kan stemme... Jeg har hørt noe lignende, men det var min venninne (som er ganske tynn) som var på UL, og fikk beskjed om at bildene ble veldig bra fordi hun ikke hadde så mye fett rundt magen. Men det var da utrolig sleivete sagt til deg da.

Skrevet

jeg fikk høre at det ble så fine bilder av babyen vår, fordi jeg var så slank. Og da var det lettere.

Fikk høre dette ved begge mine svangerskap faktisk.

Men han sa det jo på en real måte da. Hvis det er sant så er det vel ikke så ille? Du vet vel selv at du er litt tykk?

Noen er tynne, noen er tykke. Sånn er det jo bare..

Skrevet

Huff... Da gruer jeg meg enda mere til UL timen denne uka!!! :S

Har ikke fått av meg alt fra sist svangerskap... Det er en del mere enn første UL time... Glad at jeg ikke skal til han der Thomas hvertfall!! Syns han bare er ekkel jeg!

Skrevet

Du over her, du trenger vel ikke å si det på den måten!

Jeg synes at leger skal være litt proffere enn det! Si det på en ordentlig måte, og ikke som et lite barn på 7 år som snakker om nabokjærringa!!!

Skrevet

På vanlig UL har det ingenting å si om du er tykk eller tynn, men på 3D ul har det noe å si for kvaliteten på bildene, er man tynn i magen (har lite underhudsfett) er det lettere å få tydlige bilder, desverre er det bare slik.

Skrevet

Var på UL i uke 12, og legen tok tok først innvendig UL, men gikk over til utvendig UL, og så faktisk bedre da!

Legen sa at det var fordi jeg ikke hadde noe fett på magen som gjorde at man så bedre da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...