Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 en etter en trekker de seg unna og dette sårer virkelig...hinn dagen fikk eg en melding om at "eg er glad i deg og syntes du er ei artig jente,men gidder ikke bruke penger på å sende meldinger til deg og ser ikke vitsen med å være venner lenger" barnehagen neste tenker eg... men det sårer faktisk litt også;( tenker at eg driter i dem,men når så mangen trekker seg unna, venner eg har hatt i mangen år, blir eg trist...eg er slik eg alltid har vert,men av en eller anna grunn så er eg ikke god nok lenger.....
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 unnskyld meg, men hvor gammel var venninnen din? Skjønner godt at det sårer. Greit nok at hun kan tenke sånn, men ikke skrive det til deg. Syns det var utrolig trist gjort av henne. Inviter vennene dine til vennekveld.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Kanskje hun ikke syns du er verdt å bruke penger på. Og da er hun nok ikke en ordentlig venninne. Bedre å skaffe seg noen nye, men det er lettere sagt enn gjort.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 eg har faktisk pleid å ta litt vare på henne fordi hun var så deppa og strevde litt med psyken...trur det var takken:) eg overlever tapet,men det er fleire som trekker seg unna...eg er kjempe sosial og derfor er dette ekstra vanskelig.....blir bare mer og mer lei meg....har en misstanke om at min mann ikke er velkommen i venne gjengen min....det er fælt,men alt begynnte da vi vart sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå