Gå til innhold

19.februar anyone???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 19.feb i følge babyverden kalkulator. Siste mens 13.mai. Er da 5+5 idag, snart 6 uker allerede:) Hvordan er det med dere, og hva har dere gjort siden dere fant det ut? Symptomer??

Jeg har småstikninger i brystene og rar følelse i magen innimellom...Ellers ganske fin form:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har også termin 19. februar. Er så spent :D Har en gutt på 5 år og en på 6 mnd fra før, så dette blir nr 3. Har ingen symtomer på graviditet ;) Er akkurat som før, men sånn var jeg med de andre 2 også. Fin form under hele svangerskapet, fikk bare en kjempe mage :D Håper det blir sånn nå også!

Skrevet

Jeg har også 18-19 februar, er litt usikker på når jeg hadde mens sist.. satser på 19, siden jeg har en på 3 år som er født 18 feb. Hmmm dårlig planlagt dette..

Litt ømme pupper bare, ellers ingen symptomer. Var veldig kjekk i forrige svangerskap, så satser på det nå også. var utrolig stor da, håper å ikke bli så stor denne gangen. Skal prøve å være flinkere med kosten :-)

Skrevet

hei :)

jeg har også termin 19 februar! siste men 13 mai.. akuratt som deg Juliann10 :)

jeg er kvalm av og på gjennom hele dagen. trett, og stikninger i brystene..

har to gutter fra før! en på 3 år, og en på 9 mnd :)

de to første er etter ivf forsøk, så jeg fikk SJOKK nå når jeg plutselig var gravid ! :))

koselig at vi har samme termindato! foreløpig da hvertfall.. :)

skal på første legekontroll i morgen! spent på det :) skal høre om jeg kan få tidlig ul ;-)

Skrevet

jeg har også termin 19. februar:)

Venter nr 4, er småkvalm hele dagen, og forferdelig trøtt..

Gleder meg masse til å få baby igjen, da det er 10 år siden sist... (jeg er 32 år)

Har bestilt angelsound på nett og sitter å funderer på om jeg skal få UL i uke 8 eller om jeg skal vente til uke 11, er så spent på å se nurket, og bekrefte at det bare er 1 der inne....he he...

Skal dere vite hva det blir??

Jeg vil, samboeren vil ikke...hva gjør man da??

Skrevet

Nr. 4 ja, ikke verst;) Men du er jo ikke så gammel da. Mangen får jo sin første når de er 32 år. Jeg er straks 25, å dette er vår første. Håper dette er den perfekte alder å begynne, har egentlig alltid tenkt at når jeg blir 25 blir det baby, hehe:..:) Vi skal ha ul i uke 12+5, det er vel ikke så mye de kan se i uke 8 bortsett fra om det er en eller to og bankende hjerte? Så har jeg hørt at de i noen tilfeller kan se kjønnet i uke 12-14, vi vil vite det....

Dere får bare bli enige om det da, hva har dere gjort med de andre?

Syns selv det kan være greit å planlegge litt utifra klær osv til babyen!

Skrevet

kanskje jeg skal smøre meg med tålmodighet og vente til uke 12 da.... men det er jo sååååå lenge til:)

De 3 første har jeg fra et annet ekteskap, så dette er hans første.

Jeg synes det er mye bedre å vite det også, med tanke på vogn-kjøp, klær og barnerom..... og navn... Får jeg vite at det er gutt trenger jeg tiden å tenke på, finner IKKE guttenavn....Jentenavn er ok, så da kunne jeg slappet av...

Føler meg faktisk som førstegangs igjen!!! 10 år er lenge, og det er så mange nye ting man skal ta hensyn til virker det som..folin var det ikke snakk om den gangen f.eks.

I tillegg har jeg et helt annet svangerskap denne gangen, med de andre var jeg hverken kvalm eller trøtt......

Skrevet

Du får begrunne det med de argumentene til mannen din da:)

Hva synes dere om å få i februar da? Vi hadde satset på en vår baby, men så ble jeg jo gravid med engang:) Men tror det kan være fint med februar, det går mot vår så er babyen litt større når sommeren kommer!!

Skrevet

jeg har en i slutten av januar, en i beg av mars og en i beg av mai fra før, så denne blir plassert midt inni gjengen:) Jeg har alltid drømt om å få gå ganske høygravid om sommeren, og få en september baby ca... gå med sommerkjloer og få vist frem magen!!!! Men det blir en stor mage bak vinterjakker denne gangen også, akkurat som deg så ble vi gravid med en gang. Jeg hadde ikke trodd det etter 10 år med hormonspiral,,, Men det er veldig koselig med liten baby om sommeren også da:)

Skrevet

19.feb her også. Symptomene er kvalme, trøtthet, null energi. Ligger stort sett hele dagen. Er dårligere form nå enn sist for 2 år siden. Bare det ikke er to der inne:) Det er den store skrekken akkurat nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...