Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 var det du som ga meg ideen om å ligge oppi sprinkelsenga!? Isåfall ... TUSEN TAKK! Han har hatt en periode hvor han KUN ville sove i mammas seng,men ikke nå lengre,for jeg legger meg i hans og han sovner ved min side og jeg har endelig(!!!!!!) senga for meg selv
Norwegian by injection Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Så bra ;-) Noenganger er det mye nyttig (og litt "off the wall") info her på DIB. Du må bare skaffe deg en liten krakk nå da, he he!
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 haha,ja jeg har knabbet emma sin Håper han bare ikke blir for vant til å ha moren oppi der da!
Norwegian by injection Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Ja ikke sant, mannen din hadde nok syntes det var litt kjedelig hver kveld, he he!
Norwegian by injection Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 He he...det gjør min (og døtrene mine) også, stemmer nok hos meg ;-)Ja ja, bedre enn å være kjedelig tenker jeg da!
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 åja,mye bedre! Ofte når jeg snakker om ting så får jeg høre"lest det på dib eller?" haha,og han sier DIB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå