Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Noe som faktisk er greit, men han vingler sånn. Bestemmer seg den ene uka, ombestemmer seg den neste. Jeg har lyst på en til, men vil selvfølgelig ikke tvinge ham, men blir så frustrert når han vil den ene dagen, og ikke den andre. Han er så sliten sier han, samtidig som han vet han alltid kommer til å angre hvis han ikke får et barn til (kommer fra en familie med mange barn). Jeg er i midten av tredveåra, han akkurat rundet førti. Jeg synes det var ganske slitsomt å gå gravid sist, og vil ikke bli alt for gammel neste gang. Han er såpass voksen at vi ikke bør vente for lenge. Vi planla å prøve til sommeren, men nå har han ombestemt seg. Kan jeg si nå eller aldri, eller er jeg kjip da?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Det høres litt ut som et "nå eller aldri - spørsmål", men samtidig er det jo ikke for sent om noen år heller.... Slik du beskriver virker det nå mest som om han har lyst på en til. Den første tiden med småbarn er vel ofte slitsom, men det blir jo etter mitt syn bare mer og mer kos. Dette vet dere jo sikkert siden dere allerede har to barn:-) Mitt beste råd er at dere får ta en skikkelig diskusjon hvor dere veier fordeler og ulemper. Slik du beskriver mannen din virker det nå i grunnen som om han er på god glid.... Lykke til med avgjørelsen:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Hva med å se det an et års tid? Jeg fikk mitt siste (og tredje) barn som 37-åring og hadde et flott svangerskap. Naboen fikk nummer fem (!) da hun var 45, hun var også veldig sprek i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 han er sliten??? det er jo du som skal igjennom det.... forstår godt at det er vanskelig for deg:) si at du ønsker deg 7 barn,da slipper han billig unna med 3;)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Hmm..jeg har inntrykk av at de fleste jenter får det som de vil når det kommer til antall barn. Mannen min har vinglet litt han også. Vi har før vært helt enige om 3 barn. Vi har jente, og fikk akkurat vite på ordinær ultralyd at vi venter gutt. Da var han plutselig så fornøyd at han ikke vil ha nummer 3 lengre. Hadde vi ventet en jente til hadde han uten tvil ville hatt nr 3. Men beklager, du måtte jeg bare si til han. Selv om du har fått gutten din, vil jeg fortsatt ha 3 barn. Så da blir det som jeg ønsker, han bare lo av det hele og skjønte poenget mitt godt. Jeg synes nå mannen din bør godta at du ønsker deg 3 barn. Det er ganske mye verre å ikke få et barn enn ønsker seg, enn å få et barn man i utgangspunktet ikke ønsket seg. Får du ikke dette barnet kan du angre hele livet, an derimot kommer garantert ikke til å angre en dag om dere velger å få en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå