Gå til innhold

Det gjør så vondt å bli dumpet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er på vei til å bli dumpet, og det gjør virkelig vondt.. Merker han ikke er så intressert lengre, han har ikke hørt av seg på noen dager (tatt kontakt men sagt han har vært opptatt).. Og jeg liker virkelig denne personen :-( Det gjør bare så vondt !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta sorgen på forskudd! Du vet jo ikke. Kanskje han bare trenger litt tenktetid? Eller at han virkelig er opptatt og det tar opp alle tankene hans. Prøv å ikke mas på han. Send han en koselig melding om hvor glad du er i han. Vet jo ikke hvor godt du kjenner han, men kanskje han bare trenger litt tid for seg selv.

Jeg krysser fingrene for at han snur snart og at det ordner seg for dere!

Trøsteklem fra ei som selv akkurat har blitt dumpa:(

Skrevet

Hei, jeg vet egentlig ikke helt hva som skjer.. Igår sendte han en søt melding og sa at det var akkurat en uke siden vi var med hverandre ( vi reiste bort en helg) .. Så idag kommenterte han på et bilde av meg på facebook (han pleier aldri å kommentere på andres bilder på FB) men saken er at jeg sendte en melding igår som jeg aldri fikk svar på.. Samme dagen før, fikk ikke mld før igår tidlig.. Synes det er rart om man ikke svarer på meldinger osv..?? Men jeg orker ikke å "mase" på ham.. Vet han har mye å tenke på akkurat nå!

Skrevet

Da komenterer du under det han sa - men BARE relatert til det han skrev..

Også svarer du bare på ting han sier eller spør om i noen dager..

Da sender du ikke meldinger med mindre han gjør det, og han tar første skritt...

Skrevet

tror du det vil hjelpe? tror dere han er gått lei eller?

Skrevet

Dette blir da for dumt. Hvordan skal noen her inne kunne vite hva han tenker? Og hvor utrygg er du som blir helt paranoid fordi du ikke har sett han en uke når han har gitt beskjed om at han er opptatt? Du må da vente og se, eller spørre rett ut. Spør du rett ut kan du fremstå som passe desperat og needy.

Skrevet

10:16..

Du har helt rett :(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...