Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

 

Begynt å planlegge og tenke på det økonomiske som jeg synes er en skremmende situasjon. Vet dere hva man har krav på i måneden? Og hvor mye man har å rutte med? Har tre år med studier igjen jeg :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om du er alenemamma eller bor sammen med pappa´n! Også hva han evt tjener... Men du får uansett 8000-9000kr i mnd i fødselsstipend i 42 uker etter fødsel. Deretter lever du jo evt på stipend og lån da. Om du ikke jobber noe i tillegg.. Mulig du også får 1000kr i forsørgerstipend (alt etter hva pappa´n tjener) og barnetrygden på nesten 1000kr.

Er du alenemamma får du jo også andre støtteordninger, så du skal klare deg.

Les mer på; http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/Fodsel/#vilkar

Skrevet

Jeg bor med pappaen, han har en vanlig inntekt. Får man rimeligere barnehage? Går studielånet ned? Noe engangsstønad med en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...