Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Elsker gutten min og vil ikke at han skal vokse opp med en pedofil. Jeg har både onanert og hatt sex etter å ha vært med ham hele dagen, mens han var i samme leilighet... huff, hva har jeg blidt for no?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Hva mener du? Fantaserer du om han? Hvor gammel er han? Du er flink forresten
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Ha ha.. jeg ser den!! Tror vi er mange pedofile her da!! Tipper faktisk etpar ansatte i barnevernet tok det så alvorlig det du sa, vurderte det, innså at de selv var pedofile, sluttet i jobben sin, og dro hjem til barna sine... Stygg verden vi lever i
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Fantaserer ikke om ham, men jeg kan ha lyst på sex når han er i leiligheten... Siden han er der meste parten av tiden som jeg er der så er han der hver gang:-( Betyr det at jeg ikke tenner med mindre han er i leiligheten.... herregud jeg er syyyyyyyyk
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Er du seriøs nå? Jeg har jo også lyst på sex selv om ungene er i leiligheten, de BOR jo her?!! Skal ikke jeg og mannen ha sex hjemme fordi det er unger i huset? Man er da ikke pedofil fordi man har sex i et hus hvor det er (bor!) barn!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/140292342
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 Hvordan tror du de som allerede har barn, klarer å få flere?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Om folk ikke fatter det så sikter hun garantert til at det har vært snakk om plasser man har onanert..ei sa hun hadde onanert på jobb i en barnehage..og du skal visst ikke gjøre sånt rundt barn i samme bygning for da er du automatisk pedofil! Eller?????
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 Det gjør nok det :/ Vi må alle straks levere ungene våre i nærmeste kloster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå