Gå til innhold

Noen her som har blitt fulgt til alters av to "fedre"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og drømmer om bryllup. Hvis(når?) jeg skal gifte meg så vil jeg bli fulgt opp midtgangen av min stefar. Det er han jeg har best forhold til og han har vært fungerende far for meg i ca. 10år. Pappa og jeg har ikke så veldig godt forhold, men han hadde nok tatt livet av seg selv om han ikke fikk lov:P Går det an å bli fulgt av to stykker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det må da gå an. Evt kan din far følge deg halveis, og så overtar din stefar det siste stykket før alteret? Litt symbolsk, og veldig amerikansk, men...;)

Skrevet

Det går fint. Mange går jo alene opp gulvet etter de har blitt "voksne" og fått barn. Kanskje det er en ide om situasjonen blir vanskelig? Eller bli fulgt opp av barna?

Min pappa fulgte ei jente som bodde et par år hos oss opp gulvet, sammen med hennes biologiske far. Det var i USA da, og faren var veldig positiv fordi pappa og mamma tok godt vare på henne et par år han var dårlig skikket til å være far.

Skrevet

Jeg har samme problemet! Min stefar og pappa, er så glade i begge to... Kanskje jeg skal ta den ideen at ene halvparten tar pappa og stefaren min neste.... hehe..

Skrevet

så søtt :)

jeg tenker at det må jo være super fint. hadde jeg vært i et bryllup der bruden ble fulgt opp av far og stefar på vær sin side så hadde jeg tenkt at denne damen var omgitt av kjærlighet og blitt litt rørt!

Skrevet

Halvparten hver ja, det har jeg ikke tenkt på, men da blir det jo styr med hvem som skal være først og sist:P Jeg vil ha stefaren min sist fordi han betyr mest for meg, mens pappa blir sur og lei og sjalu fordi han vil være den som "overleverer" meg... Nei, tror de får gå på hver sin side hele veien jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...