Gå til innhold

Symptomer på graviditet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke hadde dere? før dere tok en test..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, bortsett fra at mensen forsvant...

Skrevet

Unormalt trøtt/sliten. Tisset ofte. Likte ikke sjokolade lenger.

Skrevet

Ømme pupper var det første. Så KVALMEN! Fy faen.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har fått det for meg at jeg er gravid, og klarer ikke å tenke på annet. Er fortsatt en uke til jeg venter mens og er VELDIG spent...

Tisser voldtsomt mye den siste uken, stikinger i magen og er uvel og svimmel.... Jupp, spent jeg :)

Skrevet

Jeg hadde en visshet om at jeg var gravid. Jeg visste at spira satt etter at vi hadde sex faktisk. Der satt`n, tenkte jegt ;)

I tillegg fikk jeg en merkelig bismak i munnen et par dager etterpå, og noen dager til en stikkende følelse i magen. Innimellom er jeg småkvalm et par sekunder. Testa positivt 4 dager før ikm.

Det var likedan med lillemor.

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...