Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 hvilke hadde dere? før dere tok en test..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Ingen, bortsett fra at mensen forsvant...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Unormalt trøtt/sliten. Tisset ofte. Likte ikke sjokolade lenger.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Ømme pupper var det første. Så KVALMEN! Fy faen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Takk for svar! Jeg har fått det for meg at jeg er gravid, og klarer ikke å tenke på annet. Er fortsatt en uke til jeg venter mens og er VELDIG spent... Tisser voldtsomt mye den siste uken, stikinger i magen og er uvel og svimmel.... Jupp, spent jeg
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde en visshet om at jeg var gravid. Jeg visste at spira satt etter at vi hadde sex faktisk. Der satt`n, tenkte jegt I tillegg fikk jeg en merkelig bismak i munnen et par dager etterpå, og noen dager til en stikkende følelse i magen. Innimellom er jeg småkvalm et par sekunder. Testa positivt 4 dager før ikm. Det var likedan med lillemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå