Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Vi kunne tenkt oss en tur til Rhodos, og da er det store spørsmålet om vi skal bo på Sunwing Resort eller Sun Garden... Noen som har vert et eller begge stedene som vil si litt om deres erfaringer?? Vi er en familie på fem som skal reise...
Countess Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Har bodd på rhodos,men klarer ikke koble hvor de hotellene er. Hvor på øya ligge de?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 På Østkysten... tror det heter Kalithea eller noe sånt... Hotellene ligger rett ved siden av hverandre...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 vi har bare vært på sunwing resort, men var veldig gla for at vi valgte! reiser dit gjerne igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Åh.. Om dere skal på familieferie tror jeg det er perfekt! Har ikke vært på noen av hotellene,men vet at hotellene i området er utrolig fine Kalithea har også noen av de fineste strendene på hele øya Anbefaler Rhodos på det sterkeste.. Pappan til baby i magen jobber der for tiden,så etter at baby har meldt sin ankomst drar vi tilbake til Rhodos Så,kan desverre ikke si noe om hotellene (som var det du faktisk spurte om ) men Kalithea er et bra område for familieferie
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Jeg var på Sun Garden for mange år siden, veldig fornøyd med det!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Kjenner ikke til garden, men resort har kjempeflotte barneshow, og fine show om kvelden. Ungene mine elsker det !!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Jeg likte meg veldig godt på Sunwing Resort=) Det er noe for barn i alle aldre, klubber, show, buffet osv. Det eneste er jo at du må ta taxi/buss inn til Rhodos by, men det var uproblematisk for oss. Vi reiste som stor familie, ca 15 stk med barn fra 3-19 år. Noen kvelder var vi inni byen, andre slappet vi av og koste oss på hotellets område. Kan dessverre ikke si noe om Sun Garden.....
Himmel og hav Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Disse to anleggene ligger jo vegg i vegg og deler den samme stranda, butikken osv, og det er lett å gå fra det ene til det andre stedet. Leilighetene ligger ogsa flettet inn i hverandre, så det blir nesten hipp som happ hva dere velger. Jeg drar til sun garden for 3. gang i sommer, for vi stortrives der og på Rhodos i det store og hele.
AO3 Skrevet 23. juni 2009 #10 Skrevet 23. juni 2009 Hotellene ligger som andre har sagt her vegg i vegg, så det handler vel mest om hva slags tilbud (størrelse, antall rom, minikjøkken etc,) dere vil ha på rommet. Vi valgte Sunwing resort, Happy Baby-pakken, og anbefaler absolutt det hvis dere har liten baby med. Vær obs på at det er mye bråk fra underholdningen etc i hovedbygget på Sunwing, dessverre akkurat der Happy Baby-leilighetene er... Ellers trivdes vi veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå