Gå til innhold

har så lyst til og flytte langt vekk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, Hva er grunnen?

skulle ønske jeg hadde en mann som kunne få en bra jobb "her og der".. jeg vil utforske mer av Norge. Jeg er nordmann som elsker landet mitt.

er fra østlandet. før var jeg såå sugen på og prøvde sørlige norge. Men den tanken har blitt litt borte. Nordover er ikke aktuelt. Så da er det evt bergen, ålesund, haugesund som står for tur da? det er langt dit fra Oslo .Jeg vil savne stedet her jeg bor, jeg hater denne lille bygda men "slekta" bor her. vi er nesten litt avhengi av hverandre selv om vi ikke ser hverandre så ofte.

huff. vi har jo hus her vi bor og vi har tenkt på og leie siden jeg ikke er gravid enda (ser ikke ut som jeg blir det heller).

sambis sier jeg kommer til og ville dra hjem annhver helg og at jeg savner venner og familie at jeg vil hjem etter en mnd. Ser for meg mist 8 mnd der jeg da men jeg vet jo ikke åssen følelsene blir etter og ha flytta langt vekk for en periode.

Noen som har flytta langt vekk "uten" grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rastløs sjel er ordenesomklinger i mine ører når jeg leser innlegget ditt. Hvorfor flytte så langt unna når det bare er for en kort periode? 8 mnd.

Sats heller på all ferie på en av plassene.

Skrevet

Arg, pga av potetgullgrums i tastaturet sliter jeg litt med tastene innimellom, i innlegget over var det mellomromstasten. Beklager.

Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger, elsker Norge men var veldig rastløs. Så endte opp med å flytte til storbrittania og til Sverige, fikk mitt barn i utlandet og da ville jeg hjem, det er så mye lettere å bo nær familien og venner. Men merker jeg kunne tenkt meg å bo i utlandet igjen, men er alenemor og har en liten å tenke på:)

Skrevet

Ja, det gjelder jo egentlig og leve livet og utforske andre byer. Når jeg er på ferie og skal hjem så vil jeg aldri hjem jeg vil bli i byen lenge lenge og savner byen jeg har vært i en mnd etterpå.

Men savnet du de hjemme ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...