Gå til innhold

Reise på ferie 1 uke uten mann og barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vunnet en tur til Tyrkia (7 netter), men er veldig i tvil om jeg skal dra. For jeg kommer til å savne barna så utrolig mye! Først tenkte jeg at jeg kunne ta med mann og barn, men turen passer ikke for barn, og dessuten har vi egentlig ikke råd. Så da får jeg heller invitere en venninne (som da må betale selv).

Men "problemet" mitt er at jeg synes det blir litt voldsomt å være borte en hel uke fra barna, som da vil være 2 og 4 år. Jeg kommer til å savne dem veldig, og sikkert ha dårlig samvittighet.

Men samtidig... Jeg har jo vunnet en ferietur som jeg aldri hadde kjøpt selv pga dårlig råd. Og jeg kunne jo virkelig trengt en ferie for meg selv også. Og kanskje hadde mannen min hatt godt av det. Men hva med barna...

Vanskelig å bestemme seg! Hva ville dere gjort?

Og er det noen som har gjort dette, og hvordan føltes det...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reist! Alle trenger litt tid alene og jeg tror man har gått av å savne hverandre litt jeg....!

Skrevet

synes du skal dra jeg! alle har godt av litt tid fra hverandre og barna har helt sikkert godt av litt alenetid med pappa og du kan få litt venninnetid...

selvfølgelig kommer du til å savne dem...men det er bare sunt det så lene du ve de har det bra!!

Hvem vet når denne sjangsen dukker opp igjen ;o)

Skrevet

hadde nok tatt med mannen min jeg om han hadde sett på det som økonomisk ansvarlig samt at vi hadde barnevakt :)

ungene har godt av å være litt borte fra mor og far iblandt, og alle foreldre har godt av kjærestetid... :)

hvis mannen blir igjen pga overnevnte årsaker ville jeg helt klart tatt med en veninne....

1 uke uten ungene burde du klare..det er lov å savne dem,men du skal nok klare deg godt på ferie uten... :)

og hvis du ikke har gjort det tidligere så er det jammen på tide at du prøver det ut ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Tror dere har rett jeg. :-)

Men så er det de negative tankene som dukker opp i hodet mitt... Tenk om jeg angrer på at jeg dro, tenk om det bare blir vondt (både for meg og barna), tenk om det skjer noe så jeg ikke kommer hjem, tenk om ditt og datt... hehe. Må le av meg selv altså. Huff, har visst forandret meg litt etter at jeg ble mor.

En hel uke er mange dager. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...