lilletulle Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Mitt sjarmtroll ler høyt om jeg blåser henne på halsen
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Då han var mindre "kilte" vi han på overleppa, eller blås på han, det var stas;) No som han er blitt "stor" så kjem det litt an på hummøret has. Men det å kaste han opp i lufta er alltid ein vinanr;)
Nea og juniors mamma Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Vår lille tulle på 4 mnd skrattler når vi står forran speilet. Det har hun gjort siden hun var 2 mnd. Er fryktelig nysgjerrig på hva som er så morsomt. Vi ser da ikke så rare ut (les; foreldrene) Ellers er det fryktelig morsom å danse, spesielt når det går mye opp og ned.
Gjest Tale30 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Jenta vår på 6 mnd elsker å se på katten, hun ler og ler.. noe som går katten på nervene tror jeg Hun ler også masse av borte-Bø leken (tittei), og at vi blåser på ansiktet hennes. Hun elsker også å hoppe på kneet til hompetitten hompetatten
CMH Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Hvis jeg later som jeg skal "ta henne" og i tillegg lager litt sånne "wæææh" lyder. Kiling Når jeg synger med litt innlevelse ( skal jeg ta det som et kompliment? Sånne "prompelyder" med munnen. Hun har prøver selv å lage sånne lyder når hun skal spise grøt, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå