har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 er 5+5 i dag, og jeg har så vondt i ryggen!! det går fra ryggen og ned over rumpa og beina kan det være bekkenløsning så tidlig?? hadde det i de to andre svangerskapene. andre som har det på denne måten? kan bekkenløsningen komme allerede nå? uff..
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 jeg hadde også utrolig vondt i ryggen i forrige ukee, vr i uke 6 da, men det var mer en mensen type vondt i ryggen, men det gikk over til nå. du kan jo vente et par-tre dager og om det ikke blir bedre kan du kontakte legen?
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 ja kat kan jo kjennes ut som VELDIG sterke menssmerter.. jeg venter og ser bare ikke håpe det er noe galt at jeg mister...
Juliann10 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er også 5+5 idag:) Når har du termin? har du vært hos legen å "bekreftet" det? Nesten som jeg ikke tror på at det kan være sant til tross for 3 positive tester og småsymptomer som litt smerte i puppene og rar følelse i magen..syns det er rart med en symptomfri kropp nesten!! du får ta deg en tur til legen om du ikke blir bedre om et par dager å sjekke om det kan vere bekkenet!? Håper jeg slipper bekken og kvalme vertfall....
bianchi Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Hei! Jeg er 4+6 i dag og for tre dager siden hadde jeg vondt i magen mot ryggen som strålte nedover det ene benet...gav seg etterhvert...var kvalm frem til uke fire, ikke kvalm etter dette. Var også litt redd for om spiren kanskje ikke klarte seg...har liksom ikke noe særlig symptomer nå, utenom at jeg får vondt i magen og mot ryggen når jeg styrer litt mye...tenkte ikke at det kunne være bekkenløsning, men vet ikke jeg...minnet litt om mens smerter men var ganske ulikt også...er jo mye som skjer disse ukene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå