Gå til innhold

Ser ut til at jeg blir alenemor nå :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var redd for at vi ikke ville greie den ekstra belastninga og vurderte derfor også å avbryte prøvinga. Nå vet jeg ikke helt. Jeg sitter her alene, gravid og ser meg ikke i stand til å fortsette forholdet med mannen jeg trodde jeg elska og som jeg trodde elska meg... Mye som har skjedd, men tidligere i kveld så dytta han til meg før han gikk, det var igrunn det eneste jeg ikke ville tilgi. Jeg vet jo ikke hvor langt han kan være villig til å gå neste gang. OM jeg lar det blir noe neste gang...

Er vel egentlig bare en haug med rotete tanker nå. Men ser ikke for meg at jeg kan fortsette sammen med han.

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, huff. Søk hjelp, ikke sitt med dette aleine!

Skrevet

Om mannen din dyttet deg skal du bare dra langt fra han!!!! Man dytter ikke en gravid kvinne!!! Eller en kvinne uansett!!! Fy søren,nå ble jeg sint!!!

Å være alenemor er ikke verdens undergang, det går helt fint om man går inn for det. Jeg er alene med min lille, og vi har det så fint atte:) Det er bedre enn å være sammen med en som DYTTER!

Har du ikke familie du kan dra til? Kan være godt å få prate med noen om dette. Godt å få en annen sitt syn på saken,kanskje du ser ting litt klarere da, enn nå?? Ikke sitt alene å vær lei deg...

Sender mange gode tanker din vei....

Skrevet

Takk for gode ord. Vi har fått prata litt nå, men jeg kjenner at jeg ikke greier å stole på at slike dager som i dag ikke dukker opp igjen. Det blir nok til at jeg reiser til mine foreldre i kveld og ser meg om etter anna plass å bo så snart som overhode mulig. Veldig nervøs for hva som skjer, men jeg må tenke på meg selv for en gangs skyld. Kan ikke bare la ting skure og gå lenger...

Skrevet

Masse lykke til!

Det kommer til å gå kjempefint!

Man SKAL tenke på seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...