Gå til innhold

Utflod fra EL til IKM?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg her inne jeg. Siden dere er nygraverte så er det vel friskt i minne? :)

Hva er vanlig hvis man er gravid, og hva er vanlig hvis man ikke er det? Har prøvd å søke det opp men syns ikke det finnes så mange gode svar. Vet at ingen er like, men kanskje noen har egne erfaringer de vil dele? Prøver liksom å finne symptomer og tegn til graviditet. hehe.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg har merka noe forandring. Jeg testa positivt i går.

Fra i går, økt utflod

Skrevet

Ok! grattis :)

 

dytter litt jeg.

Skrevet

jeg hadde en del mere utflod enn vanlig..

litt kvalme som kom og gikk

vondt nede i korsryggen

og veldig hjertebank

og ikke minst så var det magefølelsen :)

krysser fingrene for deg :) lykke til!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...