Gå til innhold

helt ærlig: jeg onanerer ikke. aldri.. flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer rett og slett ikke tenne på meg selv. trenger en mann som tenner på meg. det gjør meg kåt. an ta på meg selv foran en mann. men umulig alene. aldri fått orgasme av å ta på meg selv heller.

det er selvfølgelig veldig frustrerende. for jeg kan jo ha drømmer og jeg kan våkne dritkåt. kandrømme at jeg onanerer. men tar jeg på meg selv når jeg våkner, blir alt ødelagt. blir tørr med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wohoo jeg er ikke alene;)

Skrevet

Er det å stimulerer klitoris det samme som onanering, eller er onanering selvpenetrering??? jeg bruker ihvertfall aldri å penetrere noe oppi musa mi, stimulerer bare klitoris. Klarer fint å bli tent av fantasiene mine

Skrevet

tenker bare på en spes. episode med en mann så klarer jeg fint å onanere i dusjen, er lykkelig gift å har et VELDIG bra sex liv, men dusj strålen treffer så veldig bra liksom.

det passer for noen og passer ikke for noen,

alt er normalt.

Skrevet

begge deler er vel onanering. samme hvordan du gjør det eller hva du liker. jeg har i hvert fall prøvd alt uten å få det til.

Skrevet

jeg onanerer ALDRI! Skulle vel ønske jeg hadde mer lyst jeg da... Har så og si aldri lyst på sex heller, så mulig det er noe galt med meg! Har aldri opplevd en orgasme, noe jeg har veldig lyst til å oppleve!

Skrevet

Helt ærlig: Dere burde kjøpe dere glidekrem og sette i gang og utforske dere selv SKIKKELIG! Stimuler klitoris, finn ut hva som er passe hardt, passe fort og passe godt... og fortsett å gjøre det (enten samme gang eller flere ganger) til dere får orgasme! Det er virkelig verdt det! Ikke bare fordi en orgasme er usedvanlig godt - og man jo tross alt (etterhvert) kjenner seg selv og sitt eget underliv og sine egne lyster og ønsker ut og inn.. men også fordi det kan gjøre underverker for en persons selvbilde å kunne tilfredstille seg selv på denne måten. Høres kanskje teit ut - men jeg mener det virkelig!

Syns det er ganske sprøtt at det finnes voksne mennesker som ikke onanerer. Hvorfor i all verden IKKE???

Jeg syns det er kjempegodt å onanere, enten alene eller sammen med samboeren min!!!!

Skrevet

Jeg gjorde ikke det heller, før jeg var 30 sånn omtrent.

Skrevet

Jeg er overbevist om at grunnen for at jeg får orgamse uten noe som helst slags forplay med en mann er pga onanering. At jeg kjenner kroppen min osv. Jeg får orgasme av helt vanlig sex på par min max uten noe penetrering.

(alene også, da med utdendig da. liker ikke hjelpemider. bare stress)

Skrevet

Ikke mannen min heller. Syns det er ganske rart, men noen er vel bare sånn.

Skrevet

Tror det er mange som ikke onanerer..jeg utforsket en masse da jeg var yngre, var veldig besatt av at jeg ikke skulle blø første gang så jeg brukte stearinlys..med kondom på..haha..ekkelt ja. Jeg var 12 år da.

Nå onanerer jeg bare med dusjstrålen innimellom..men ærlig talt..har ikke så mye tid til det.

Skrevet

Har onanert til organsme siden jeg var 12 kanskje. Tar meg 2 min å komme i dag hvis jeg vil (men orgasmen blir bedre hvis jeg utsetterden litt lenger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...