Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Han er jo ikke lenger noe spedbarn, så sterilisering er jo i grunnen unødvendig. Men har kokt koppene hittil fordi jeg føler de ikke blir skikkelig rengjort i maskin (at de blir skikkelig gjennomskylte og slikt i kriker og kroker). Men kan jeg ikke egentlig bare vaske de opp i varmt såpevann for hånd? Trenger vel ikke koke de for hver gang? Han drikker kun vann fra koppene...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 koppene blir garantert mer rene i maskin enn hvis du vasker de for hånd. vannet i oppvaskmaskinen varmes opp til 60 grader!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 14 mnd og koker tutekopper som det bare har vært vann i? What! Du virker noget hysterisk;)
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Herregud for ei elendig mor. Så klart du skal koke tutekoppene. syke uansvarlig liksommamma er du.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Nå er det ikke akkurat det at jeg er så hysterisk som gjør at jeg koker koppene da! Tenkte mer på det om maskinen fikk rengjort skikkelig, kommer jo ofte matrester som grøt o.l i tuten på koppen. Derfor jeg tenkte det at det kanskje var like greit å vaske de for hånd. Og du, "Lille snille meg", hva er det for et idiotisk svar? Om du skal svare, så kan du jo i det minste svare på det folk SPØR om?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Jeg pumper innimellom, og har kokt pumpa etterpå - bør visst ikke det, gutten min er nå 14 månder. Lille snille meg, tror ikke du trenger bruke tid på denne tråden - har skjønt at du klarer bedre enn som så!! En gang spurte jeg deg om du har flere nick, men den svarte du aldri på! Kan du svare denne gangen? Har du noen gang svart uten å kverulere?
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Feiler det deg da hønsehjerne? Hvis du skal svare sånn så kan du vel la være å spørre om velmenende råd her inne. Herregud for et hysterisk krek du er. Sikkert feit også ettersom du tar alt så ille opp.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 2155 her igjen - bytter ut BØR med TRENGER:-)
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 Kverulere? Hun slugga over her, prøver å ro seg unna tutekoppvasken med koking. Jeg synes det høres helt høl i hue ut. Håper hun blir rapportert til barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Hehehe! Til Lille snille meg: Hvis JEG skal svare sånn.... hehehe! Ja, det var det med å kaste stein i glasshus da...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 Kan du bare svare på spørsmålene mine? Alle her inne skjønner selvfølgelig at du egentlig er snill og god, og at du synes det er supergøy å kverulere her inne! Gi meg et innlegg som du vinkla svaret ditt positivt og så var det om du har flere nick?
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #12 Skrevet 22. juni 2009 I mellom slagene her så er jeg anonym.... når jeg trenger råd osv. Nick gidder jeg ikke ha fler av. Har nok med å huske nicket med passord her. Og til slugga over meg som sitter med hikstende latter. Det er stygr å le av folk. At det uhygeniske kreket ikke vet at man må koke bort basselusker og annet dritt fra tutekoppene skremmer meg. Ikke rart unger er syke med slike slepphendte holdninger blant mødre.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #13 Skrevet 22. juni 2009 Da sønnen min var liten og drakk bare vann fra tutekoppene, så vasket jeg det i maskinen. For det kom bakterie på innsiden av tutten. Så du kan jo vaske koppene i maskinen, til han begynner å bruke vanlig glass.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #14 Skrevet 22. juni 2009 Til dere anonyme: takk for seriøse svar. Til Lille snille meg: takk for at du gir meg noe å le av. Du er visst ufrivillig komisk, du. Hehe! Skal le hele veien til sengen nå av svarene dine. God natt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå