Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 ..da jeg var tenåring, så samme måte som jeg ler av noen tenåringer nå? Bor i Arendal, og Hovefestivalen er igang. Dvs masse mennesker å titte på, mange "rare" mennesker. Den ene jenta jeg lo av i dag (i hånden da, ikke rett oppi ansiktet hennes) var så utrolig kul, så selv om solen strålte fra skyfri himmel og de fleste gikk i singlet tviholdt hun på den lange svarte skinnfrakken sin. Svett på overleppa og sikkert i ferd med å besvime snart, men ikke snakk om å ta av den kule skinnfrakken nei.. Hehe, må nok innrømme at jeg var en ganske kul rocker selv da jeg var tenåring, i mc-jakke kjøpt for egne penger, uten å noengang har sitti på en motorsykkel
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 hihihi det er så morsomt med sånne mennesker:) gøy å ha noe å le av da...
Reveenka Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Hehe, det hender nok at jeg ler - men det er en gjenkjennende latter... Dessuten kommer det med alderen en evne til å le mye av seg selv, så det gjør jeg også... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå