Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 ta på alt av undertøy hjemme joggebukse og svær genser utenpå mens jeg sitter hos frisøren og bytter til kjolen der ? eller ta på undertøyet der også ? hva har dere tenkt ?
Løven,fisken og vekten Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg tok på undertøy og kjolen hos frisøren.Isterdenfor en svær genser ville jeg ha valgt en treningsjakke eller noe lignende med glidelås eller knapper helt ned så du slipper å dra noe over hodet
Hildemor fra vest Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Jeg tenkte å ha på meg undertøyet og et skjørt og en topp med åpning så jeg slepper å dra noe over hodet som hun over anntydet;-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Men brudekjolen skal ofte over hodet,-eller????
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Neinei, da blir jo hele frisyren ødelagt. På DAGEN skal man "trø oppi" kjolen og trekke den opp.. Jeg skal ta på meg tights (satser på fint vær) og ei lang skjorte med en vid singlet under som jeg bare kan dra ned beina når jeg kommer hjem Skal stelle kle meg og sminke meg hos foreldrene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå