Gå til innhold

Tights eller ei?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på shopping i dag (og med barnevogn på slep prøver jeg ikke klærne i butikken, bare deponerer) og kom gledesstrålende hjem med tights til noe tunika-aktig som ikke fikk meg til å se ut som en elefant i 9. mnd - for en gangs skyld. Meeeen - ikke like gledesstrålende da jeg testet tightsene. Har "lagt meg ut litt" etter jeg gifta meg og har da fått skikkelige kjerring-knær med store "smilehull". Dette viser jo da gjennom (den hvite) tightsen, og spørsmålene er da følgende:

Må/bør jeg droppe hele tightsen?

Kan jeg bruke tightsen til tross for smilehull?

Er det evt ok å bare "krølle" tightsen litt over knærne (det er jo sommer, så den er mer sånn capritights på lengden fra før av)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært anti-tights siden det ble moderne...

MEN... her om dagen prøvde jeg det til et mineskjørt jeg hadde + noen lekre sko... har ikke følt meg så lekker siden jfør jeg ble gravis første gang i 2004 jeg :-) Og jeg har noen kilo for mye i baggasjen jeg også :-)

Så "go for it" du!

Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg nok droppet tightsen:-)

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

hehe..krølle tightsen ville jeg ikke ha gjort..da ser det ut som den er dratt på i full fart..men å brette den opp til knærne er noe annet, hvis det er fint vær!

Hvis du føler deg vel bør du bruke det, ingen fasit svar på det)

Skrevet

Kan du ikke ha svart tights heller da? Hvis det bare er at smilehullene synes igjennom da?

Skrevet

Drit i smilehullene og nyt at du har funnet et flott sommerantrekk :) Og om du føler deg enda bedre med å rynke litt over knærne er det jo bare å gjøre det, blir jo gjerne rynkete der uansett etter man har satt seg et par ganger! Ikke mange som kan gå i hvit tights uten at en eller annen "skavank" synes!

Skrevet

Bytte til svart tights....? Jeg har sånne bestemorknær sjøl, og det går an å kamuflere litt med svart tights :D

Skrevet

Kjøpte en sort tights også, men siden toppen var mørk i fargen (brunaktig) så ble det liksom litt dystert. Hmf - ble ikke veldig mye klokere kjenner jeg, men bretting kan jo til nøds gå da...eller?

zitara - ja jeg har også vært prinsipielt i mot tights tidligere (nå er det haremsbuksene jeg ikke takler, haha - faller vel i den grøfta før eller siden også tenker jeg), men hadde det ikke vært for dusteknærne mine hadde det faktisk funka veldig bra....

Skrevet

Ha, ha... jeg skal LOVE deg at haremsbusker kommer aldri inn i mitt hus heller! Da går jeg frivillig i grava etterpå. Fy for noe stygge greier :-)

Skrevet

Det er sant som mange andre sier, at det ser mye bedre ut med svart tights om man ikke har perfekte bein (det har IKKE jeg, og bruker omtrent aldri hvit tights.)

Har heller ikke alltid likt tightsmoten, men man har så mange flere muligheter når det gjelder klesvalg når man slenger på seg en tights! :-)

Du sier at antrekket ble litt dystert, hva med å piffe det opp med litt turkise detaljer f.eks.? Smykke og armbånd?

MEN det viktigste er i grunnen - hvis DU føler deg vel i den hvite tightsen, så går du med den. Hvis du ikke gjør det, så bør du la være, for da går du bare og tenker på det, får dårligere holdning osv osv osv:-)

Skrevet

Hvit tights er ikke spes flatterende med noen kilo for mye. Svart tight er ikke pent til brunt syns jeg. Hva med brun tights? Eller dongeritights (f.eks fra Bik Bok eller Cubus).

Skrevet

Armbånd måtte det blitt i så fall - takk for tips :o) Smykke funker dårlig siden toppen er en lang sak med silkebånd som halslinning, og dette er langt sånn at man kan lage en sløyfe liksom (høres jo helt corny ut når jeg forklarer, men det var fint og enkelt altså). Ellers får jeg få meg en litt løsere bukse å bruke til i stedet tror jeg. Egen holdning har alt å si - det er veldig sant :o)

Skulle ønske jeg var sydame (eller i det minste hadde ørlitegrann evner til denslags utover å legge ting opp) så kunne jeg vært råstilig i egenproduserte plagg hele tiden! Men dengang ei :o/

Skrevet

Uansett, hvis det er en trøst, så har ikke jeg sett NOEN som har vært fin i hvit tights- tykke eller tynne ben, det er bare ikke fint ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...