Gå til innhold

Trist for barnet å ha bursdag St.Hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg klipe igjen om det skulle skje i morgen? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, finnes verre dager =)

Skrevet

Kanskje ikke den beste dagen å hå bursdagsselskap på... Men? Vurderer å la poden feire før/etter sin dag, som er 15.mai...Ja, i barnehagen, for di det veldig ofte er "mini-17-mai" feiring, med pølser og is... Blir liksom ikke bare hans dag...

Skrevet

Neida! De fleste tror faktisk at St. Hans er den 24!!! juni ;-)

Og kommer den, så kommer den. Prøvde å skynde meg, jeg da, så bursdagen ikke skulle bli på lille julaften. Men hadde lite jeg skulle sagt. Meeen, det går så bra så:-)

Skrevet

hvorfor det?

Min eldste har bursdag i fellesferien. Fyller 4 snart og ser allerede at det er noe dårlige greier :( Ingen kan komme og hun er lei seg. Har gledet seg i nesten et helt år ;)

Skrevet

Jeg har bursdag i dag =)

Har jo ikke bursdag på selve st. hans, men helt siden jeg var liten har jeg syntes det har vært stor stas å ha bursdag så nær st hans.

Så jeg synes du skal trykke h*n ut i morgen jeg :D

Skrevet

jeg har bursdag på st.Hans aften.....

positivt: får gaver hvert halvår;-) bursdag og jul..... sommergaver til bursdag og vintergaver til jul;-) perfekt. hvertfall da jeg var barn.... da en ikke hadde så mye penger at jeg kunne få sykkel eller ski uten om.....

negativt: skolen hadde begynt ferie, så mange var reist på ferie, men da hadde jeg bursdag før skoleslutt.

ellers er det en kjempe dag å ha bursdag på;-) som sikkert alle andre dager;-)

lykke til med fødselen;-)

Skrevet

Næsj, tenk heile norge feirer han med bål =D

Eg har bursdag St.hans dag, og klokka tolv på aften feirer alle meg. I min verden iallefall =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...