Gå til innhold

Hvordan er formen da jenter?


Føken siruppsnipp

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen på 2.kontroll om torsdag, uke 16+1 og fikk bekreftet høyt stoffskifte og høy puls. Har derfor slitt med endel hodepine. Så blir 1-2 dager i uken hjemme pga. det. er ikke sykemeldt.

Skal på ul om 1,5 uke og legen ber gyn. å sjekke puls og blodtrykk samt konferere med henne om jeg bør settes på betablokker.

 

Ellers er jeg litt sliten og har liten arb.lyst. Gleder meg til ferien nå.

 

Hva med dere? Fin form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

tja formen er stigende faktikst, har vært sykemeldt en stund pga kvalme..

men skal prøve meg på jobb igjen neste uke... så får vi se :P

 

hvordan syns du d det går nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. her er formen helt greit egentli :) ikke noe å klage for annet enn bekkenet... Ganske deilig å være ferdig med den veldig trettheten. Er seff trett enda, men ikke på langt nær samme måten.. :P

begynt å få ganske ømme bryster igjen. litt irriterende. hehe...

men alt i alt er formen bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen ganske grei, men jeg er mye trøtt og blir altfor fort sliten. Begynner ferie til fredag, så da håper jeg å få slappet av litt, selv om det er en utfordring med en 2-åring i huset;) Hehe... Blir iallfall veldig deilig å slippe jobb!;) Ellers er det ikke så mange plager. Magen har ikke vokst stort, men til gjengjeld har puppene vokst litt;) Det gjør ikke meg noe, for å si det sånn! Hehe... Ha en flott sommer og nyt den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

 

Jeg har bare vært trøtt og slitt med vondt i hodet inntil nå!!!

 

Ble innlangt på kr.sand sykehus på lørdag med mistanke om blindtarm betennelse. Men det var det ikke så jeg ble skrevet ut søndag. Sliter ennå med vondt i høyre side og kan innimellom ikke gå oppreist eller reise meg opp uten at kjæresten min hjelper meg. Har reist hjem fra ferie tidligere enn planlagt i dag pga store smerter igjen. Ringte akutten i kr.sand i dag og da fikk jeg bare til svar at det ikke var noe kirurgisk galt med meg!

Får jeg det igjen så går jeg på legevakta her i stavanger!! Mistenker selv at det er livmora som strekker seg og drar på noen nerver. Men herregud så vondt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper INGEN andre får dette her. Værre smerte enn da jeg brakk armen for noen år siden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...