Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg skjønner ingenting jeg ? Jeg er kvalm ,har ømme pupper og drømmer masse rart ,det er det de samme symptomene jeg har hver gang jeg har vært gravid .. Men jeg er IKKE gravid ,hadde mensen for 14 dager siden ,har tatt 2 graviditetstester som er negative og har ikke hatt sex . Jeg har hatt 3 spontanaborter etter hverandre ,kan det være at jeg har et innbilt svskap med tanke på at jeg har så og si har vært gravid siden januar ? Hva tror dere ?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 kjenner to stk som var innbilt gravide. hun ene prøvde å bli gravid og opplevde å ha svangerskapssymptomer i flere uker selv om hun ikke var det. hun andre var/er psykisk syk og ønsket seg en baby over alt på jord, hun var helt sikker på at hun var gravid til tross for at hun umulig kunne ha hatt sex (var innlagt på institusjon). fikk vite at det rett og slett var ren ønsketenkning fra begge sin side selvom symptomene til hun første gikk over da hun virkelig skjønte at hun ikke var gravid, hun andre forstod vel aldri at hun ikke var det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå