plutselig gravid igjen Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Var hos legen før helga pga en del blødninger og murringer i magen, hun sa at dette va begynnelsen på en spontanabort og jeg kunne få lov å dra UL i dag om det ikke var kommet. Hadde forberedt meg på akkurat det når jeg kom på UL i dag, men der var det et lite hjerte som slo. Jeg er 6+3 i dag:)
ragnhild83 Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 awww, det var gode nyheter, da banket vell et mammahjerte ekstra godt og tenker jeg! <3 <3 <3
Ladycaliente Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Å så herlig.. var på ul av samme grunn på fredag men det så ikke like bra ut for min del:( Men jeg har ikke gittt opp håpet enda,skal på ny ul i morgen.
plutselig gravid igjen Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 masse masse lykke til Ladycaliente. Skal kryssa alle fingrer og tær for deg
b77h Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 å, så kjekt! det må jo være helt fantastisk å se, når man er forberedt på noe helt annet. Lykke til videre :-) Jeg så også et lite hjerte i forrige uke, var 7+0 da, og det var utrolig spesielt og fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå