Gå til innhold

tannlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til tannlegen denne uka, og jeg vet jeg har hull :(

Må jeg informere om at jeg er gravid (5 uker) ?? Med tanke på bedøvelse og evt røntgen? Bor på et lite sted og vil ikke at de skal få vite noe for da vet alle det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør si det ja. Og de har taushetsplikt. Det er faktisk straffbart for dem å si noe, så det må du gjerne opplyse om når du er der:)

Skrevet

huff da :( Er det pga av røngen eller? Burde jeg si noe før timen eller holder det med å si det når jeg er der?

Den sekretæren som jobber der er så sladrekjærring + at ho er mora til en som er sykelig interessert i mannen min!

Skrevet

si det når du kommer til timen din, det holder. de har taushetsplikt, så om du får høre det på bygda etterpå kan det få konsekvenser for denne sladrekjærringa. kanskje du skal gi henne et lite hint om akkurat det..?

Skrevet

Om jeg bare hadde vært 5 uker på vei, så tror jeg faktisk at jeg ikke hadde sagt noe. Er ikke farlig med lokalbedøvelse om man er gravid, har vært hos tannlegen flere ganger som gravid og fått bedøvelse og borret og det som verre er. Men man skal vel helst ha et sånt blyforkle over magen når man tar røntgen, men vet ikke hvor "viktig" det er om man bare er 5 uker på vei. Lykke til i allefall:)

Skrevet

Jeg var hos tannlegen bare dager før jeg visste jeg var gravid. Jeg sa at jeg planla barn, men visste ikke om jeg var gravid. ikk da et blyforkle. Det er ganske viktig.

Skrevet

ok, trenger kanskje ikke si noe om jeg ikke skal ta bilder da??

Skrevet

Det sikreste er å si det. Dessuten er det vel i 1.trimester det kan gjøre mest skade, hvis jeg ikke har misforstått helt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...