Gå til innhold

Overreagerte jeg? Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tur med barnehagen i dag. En unge datt og slo albuen ut av ledd. Foreldrene kom og tok med seg barnet i framsete på bilen, uten pute og med airbag. Jeg har i grunn bestemt meg for at jeg skal bli tøffere til å si ifra om sånt, så jeg spurte hun ene barnehageansatte om det var så lurt. Nja, det går nok greit, fikk jeg til svar. Hvorpå jeg svarte tilbake at det faktisk ikke var lov. Men virket ikke som om det var så farlig. Barnehagepersonalet hjalp ungen på plass i bilen.

Tenkte litt over det etterpå, hva om det var mine barn som skulle fraktes til legevakt. Om barnet har så vondt at det ikke kunne ha sittet i sitt eget sete, må vel ambulansen stå for frakten?!

Veit jeg er skikkelig hønemor på dette med sikring i bil, og dette var jo på en måte noe utover det vanlige - men ingen øyblikkelig hjelp situasjon heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ,syns ikke du overreagerer ,hadde det vært mitt barn og det ikke kunne sitte i sete sitt ,ville jeg hvertfall ikke satt det foran ,men satt meg i baksete sammen med barnet ,Men hadde ikke ringt etter ambulanse ,syns ikke det hadde vært alvorlig nok til det .

Skjønner at du reagerer på at det satt framsetet .

Skrevet

"satt i framsete "mente jeg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...