Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Synes typen min trekker seg unna meg når han er stresset eller bekymret, og blir på en måte litt fjern , veldig lett å se at han tenker kun på det han bekymrer seg for, jeg synes dette er veldig irriterende fordi jeg føler det er vanskelig å nå til ham da.. Feks kan han glemme å svare på meldingene mine og det irriterer meg sånn!! Hvordan er deres menn?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Min er irriterende rolig og avbalansert. Finnes ikke et stress-gen i kroppen hans, og han bekymrer seg lite, ser alltid ting positivt, uansett hvor håpløst alt er i mine øyne... Jeg har temperament, stresser, og fyker rundt høyt og lavt, og at han står stille og rolig og ser på meg stresser meg ennå mer:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Hmm, kommer an på hva han er stresset for. Men sånn hverdagslig stress så blir han litt kort og småirritert. Får alltid en rynke i panna. hehe;)..Han kan også bli litt fjern og ikke svare på spørsmål med en gang. Han har en operativ jobb hvor han er nødt til å takle stress i krisesituasjoner. Det er han meget god på
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Min mann er som din, trekker seg unna og vil klare tingene selv. Selv vil jeg gjerne snakke om tingene når jeg er stresset, men får på en måte aldri hans støtte fordi han da også trenger seg unna siden det er det han hadde ønsket at jeg skulle gjøre. Dumt, men sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Mange menn takler stress på den måten. De trekker seg unna for å tenke, mens kvinnfolk vil helst prate om et og få stresset ut verbalt. Man må bare rett og slett akseptere takler det på en annen måte en man selv gjør. Min eks var slik at han trakk seg tilbake. Utrolig frustrerende for han ville liksom ikke si noe. Han jeg er sammen med nå er litt flinkere til å prate om det, selv om han blir betekningsfull og litt stille.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 typen har eksamen akkurat nå i forbindelse med et kurs m jobben, og han er bortreist i to uker og jeg hører nesten ikke fra ham :-( Jeg vet han stresser som bare det med eksamen og må studere hele tiden men ikke gøyt når det ikke virker som han savner meg ... HI
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Skjønner deg 21.34, men det han er nok veldig stresset som du sier. Min mann er sånn også, men holder bare ut jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå