nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 hvorfor det? kjennes ut som jeg har fått et skikkelig spark i skrittet. Når jeg har sittet en stund og skal reise meg, får jeg slik vondt. Går over etter en stund...Er 27+2 idag....
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 hei, uff du har nok fått bekkenløsning. Jeg er bare 15 uker på vei og har fått bekenløsning. Har også vondt i skambeinet og voondt spesielt når jeg har vert på do sittet hart over tid, gått langt osv... lykke til. ikke uvanelig å få bekkenløsning når en nærmer seg slutten da.
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 hmm...har vert sykmeldt noen uker i 50 % pga bekkenløsning. Trodde dette var noe annet. Det jeg har kjent før er smerter høyt oppe mellom bena og nedover lårene fremme. Særlig vondt når jeg har gått langt eller fort... Eller når jeg har sittet og skal reise meg igjen. Har tatt sjansen og begynnt i 100 % jobb igjen. Er vel dumt det, dersom dette er et tegn på forverring.. Har også begynnt å kjenne det når jeg står opp om morgenen. Det har jeg ikkje gjort før nå. Må liksom stå helt stille en liten stund før jeg kan bevege meg etter å ha reist meg fra senga. Må på en måte bli varm først....
line_mor Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 hei. sånn har jeg det også, å det er veldig vondt, er blitt 100% sykmeldt, så du har nok som mange andre fått bekkenløsning, jeg ligger med ei stor pute mellom knærne om natte å det hjelper, gikk til spess i første svk så fikk det tipset av hun, er eneste da bekkenet slapper av, men om du kontekter legen kan du få til fysioterapaut, få dekket de inntil fødsel on i 6 uker etter tror jeg det er,
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 Det som er så rart er at jeg ikke har vondt om natta. Sover som et barn og kjenner ingenting før jeg skal til å stå opp. Er sikkert dum som prøver å jobbe mer nå kanskje... Fungerer helt fint dersom jeg kan gå gjennom dagen i mitt eget tempo. Og det er jo ikke enkelt på jobb siden jeg jobber i dagligvarebutikk... Vart anbefalt av lege å ikke bry meg om fysioterapi. Han mente at ventetiden var så lang at det var nok bortkastet å prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå